Reklamacje towaru

Przed odebraniem każdej przesyłki od naszego kuriera zawsze sprawdź, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami. Po pokwitowaniu odbioru przesyłki istnieje możliwość otwarcia przesyłki w obecności kuriera. Jeśli z jakiś powodów jakość produktu budzi Twoje wątpliwości zgłoś reklamację, a rozpatrzymy ją w możliwie krótkim czasie. Aby ją zgłosić prosimy pobrać, wydrukować i wypełnić Formularz Zgłoszenia Reklamacji oraz postępować zgodnie z instrukcją do niej dołączoną. Sprawdź stan wizualny produktu w momencie jego odbioru. W przypadku gdy budzi on Twoje zastrzeżenia:

1. zgłoś naszemu kurierowi odmowę przyjęcia.

2. sporządź w obecności kuriera dwa identyczne egzemplarze protokołu szkody przedstawiający przyczynę odmowy odbioru przesyłki i datę. Kurier powinien na Twoją prośbę dostarczyć Ci na miejscu wzór takiego formularza i obowiązkowo podpisać go. Jeden egzemplarz przekaż kurierowi i nie odbieraj przesyłki a drugi zachowaj dla siebie i zgłoś nam reklamację.

Odbiorca określa jakość i świeżość kwiatów na druku Potwierdzenia odbioru. Reklamację może składać wyłącznie osoba zamawiająca produkt. Warunkiem koniecznym, aby kwiaciarnia internetowa Motyli Raj rozpatrzyła reklamację, jest dostarczenie jej przez klienta reklamowanego produktu lub produktów lub przesłanie zdjęcia wraz z opisem reklamacji, albo ustalenie z Motyli Raj terminu oględzin reklamowanego towaru.

Reklamacja dotycząca kwiatów rozpatrywana jest w ciągu 1 dnia roboczego od daty jej złożenia dla przesyłek doręczanych na terenie Krakowa i okolic. Jeżeli rozwiązanie reklamacji wymaga dłuższego czasu, te terminy mogą ulec wydłużeniu do 14 dni. Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni. Oczekujemy jednak, że przetrwają znacznie dłużej, jeśli będą pielęgnowane w odpowiedni sposób. Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację. Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów oraz zgodności kwiatów z zamówieniem należy zgłaszać w ciągu 3 dni od daty doręczenia. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie zdjęcia reklamowanego produktu lub samego produktu do siedziby sprzedającego. Po upływie tego terminu rozpatrzenie reklamacji może nie być wykonalne. Pozostałe uwagi na temat realizacji zamówienia można składać w ciągu 14 dni od daty realizacji dostawy.

Jeśli zależy Ci na jak najszybszym rozpatrzeniu reklamacji, dołącz do niej:

- paragon lub fakturę, jako potwierdzenie zakupu.

- wypełniony przez Kupującego Formularz Zgłoszenia Reklamacji.

ANULOWANIE ORAZ ZMIANA ZAMÓWIENIA

Zamówienie złożone w sklepie internetowym Motyli Raj może zostać anulowane bez żadnych opłat pod warunkiem, że nie zostało jeszcze zrealizowane, a sklep nie poniósł w związku z nim żadnych kosztów. Pieniądze za zamówienie produktów zostaną zwrócone tą samą drogą, jaką zostały wpłacone podczas zamawiania. Do czasu dostarczenia przesyłki przez kuriera lub odbioru osobistego, sklep Motyli Raj daje Ci możliwość dokonania zmian w zamówieniu. Dzięki temu przed wysyłką możesz zmienić zamawiany produkt, zmienić adres dostawy, zmienić treść życzeń dołączonych do zamówienia, a także dokonać zmian w dacie dostarczenia. W celu dokonania zmian skontaktuj się z naszymi konsultantami telefonicznie lub e-mailowo.

DANE DO ODESŁANIA REKLAMOWANEGO PRODUKTU

Sklep stacjonarny Kraków

Motyli Raj

Łużycka 55

30-658 Kraków

NIP: 6793006123

REGON: 360231404

Dział Obsługi Klienta

+48 536 96 11 11

lub

+48 536 96 22 22

e-mail: kontakt@motyli-raj.pl

Godziny pracy działu obsługi:

Pon - Pt: 8:00 - 19:00

Sobota: 8:00 - 17:00

Niedziela: 10:00 - 15:00

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl